FAQ

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Oznámení o sledování objednávky budete dostávat e-mailem.

Jak smažu svůj zákaznický účet a své osobní údaje?

Pokud si přejete smazat svůj zákaznický účet a své osobní údaje, kontaktujte prosím naše poradce zákaznického servisu prostřednictvím našeho formuláře. Budou vám schopni pomoci.

Údaje týkající se vašich faktur, produktů v záruce nebo vaší žádosti o uplatnění vašich práv však nelze z právních ani smluvních důvodů smazat. Tyto údaje budou smazány po uplynutí doby uchovávání.

Veškeré informace o používání vašich osobních údajů naleznete kliknutím sem .

Mohu změnit položky v objednávce?

Objednávku není možné změnit, protože je našemu logistickému poskytovateli odeslána v reálném čase, ihned po jejím vytvoření.

Vrácení zboží po převzetí zásilky

Jakmile zásilku obdržíte, můžete jeden nebo více produktů vrátit. Stačí si vytisknout štítek u PPL a postupovat podle pokynů uvedených v části Postup pro vrácení zboži.

Adresa pro vrácení zboží

Zboží prosím zašlete na níže uvedenou adresu, pokud není v potvrzení od prodejce uvedeno jinak:

  • GloriaFashion
  • Široká 56/10
  • 110 00 Praha 1
  • Česká republika

Zásilku doporučujeme odeslat doporučeně nebo se sledovacím číslem. V případě ztráty zásilky ze strany přepravce nemůžeme vrácení garantovat bez potvrzení o odeslání.

Neobdržel(a) jsem vrácenou částku, co mám dělat?

Vaše vrácení zboží zpracujeme do 14 dnů od jeho přijetí do našeho skladu. Poté, co ověříme, zda vrácený produkt splňuje naše kritéria pro vrácení, obdržíte e-mail s potvrzením o vrácení peněz.

Pokud však po uplynutí této lhůty vrácení peněz neobdržíte, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb prostřednictvím kontaktního formuláře .

Kontaktní formulář